Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 26 listopada 2014

Haftowana biżuteria

Brak czasu, snu, pogoda straszna, samopoczucie
jeszcze gorsze ale
tworzę biżuterię i to tylko dzięki 
pewnej przesympatycznej dziewczynie.
Mowa oczywiście o naszej niesamowitej Lunie
Nie dość, że zaraziła mnie tym ustrojstwem to jeszcze przysłała niezbędnik 
do rozpoczęcia nad nim prac.
Dług mi rośnie w strasznym tempie ale...
kiedyś może zdołam się odwdzięczyć.
Czas pokaże.
Jakby było mało to przysłała mi jeszcze najpiękniejszy przybornik hafciarki
na świecie. Jak ktoś ma ładniejszy to nich się
pochwali. Wątpię jednak, żeby 
ktoś przebił Gochę.
Zresztą zdjęcia same się bronią.






A potem poleciały już mojej produkcji naszyjniki i jedna para kolczyków.
Na razie. 































































I to by było na tyle. 
Jak znam życie to dopiero przed Gwiazdką zawitam,
więc życzę wszystkim spokojnego czasu przed świątecznego, 
bez porządkowych szaleństw.
Wszystko na spokojnie i z umiarem.
Trzeba dać sobie na luz.
Buziole wielkie przesyłam

28 komentarzy:

  1. Piękny igielnik dostałaś od Luny :)
    Nie ma co, widać, że wpadłaś w szał twórczy :), tyle biżuterii. Jak widać to nic trudnego, a tak się wzbraniałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na Twoje cuda człowiek po prostu zazdrościł i wziął si\ę do roboty. Jesteś dla mnie przykładem jak pięknie można je oprawić. Z tym mam najwięcej problemu. Ale...z czasem może uda mi się znaleźć i na to sposób.
      Pozdrawiam bardzo cieplutko

      Usuń
  2. Wspaniały przybornik-zazdroszczę :) Piękna biżuteria -zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prezenty , a biżuteria prześliczna! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. luna niezle cie rozpieszcza, sliczny prezen :), na pewno na niego zasluzylas :)
    bizuteria przesliczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna zwariowała z tymi prezentami ale cieszę się z nich jak dziecko. Są naprawdę rewelacyjne.
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. no niestety ja Małgosi nie prześcignę a i nawet Kasiu nie mam zamiaru mam swój styl ale to co ona robi naprawdę jestem zawsze pod wielgachnym wrażeniem - ja ci kochana życzę tak wspaniałego prezentu - sama bym chciała być posiadaczką jakiegoś maleństwa choćby zarówno Gochy jak i twojego - bo obie jesteście same w swoim rodzaju - co ja tu jeszcze robie - cholipa idę sobie pomarzyć i znów od stóp do głów moje mistrzynie popatrzeć na wasze prace - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą ja - nie dopisałam po życzę : więcej takich pięknych dostawaj i cieszęsię razem z tobą z tak wspaniałego dla ciebie prezentu :):):) - no korektę wprowadziłam - pappapappa :):):)

      Usuń
  6. Przepiękne te rzeczy, wspaniałe naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! ktoś sobie przypomniał o blogu! a myslałam ,że przepadłaś :) dobrze Ci idzie robienie tej biżuterii..powiedziłabym,że nawet za dobrze! a z tymi prezentami to nie przesadzaj ! mam nadzieję,że moje długi też będą maleć stopniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto, z tą skromnością to już przesadziłaś i lepiej zamilcz kochanieńka. Prezenty dostałam iście królewskie i możesz mi ich teraz zazdrościć, hehe.
      Dziękuję Ci Gosiaczku jeszcze raz bardzo, bardzo.

      Usuń
  8. Proszę, proszę, ile natworzyłaś pięknej biżuterii!! Pięknie sobie poczynasz z tymi bazami :) A moje leżą już ze dwa lata w pudełku i czekają na moje zmiłowanie :)
    Przybornik rzeczywiście piękny :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria i wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! Zatkalo mnie.... Same cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana szalejesz,cudna biżuteria zwłaszcza ten naszyjnik z kluczykiem -bajka.
    U mnie nastrój też nienajlepszy, może jednak jakaś kawka w okolicy...nie wiem czy czytałaś mój komentarz pod poprzednim postem.lecę sprawdzić. bużka

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria prześliczna, a prezent rzeczywiście piękny!!! Dobrze Cię oglądać, a brak czasu i mnie daje się we znaki. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Az milo popatrzec ! Pieknie Ci idzie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczny blog i przede wszystkim super prace ;) zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :) http://azi161.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuterią się zachwyciłam, tudzież przybornikiem również, bezapelacyjnie numer 1 :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. cuda wianki na kiju! Szczęściara to mało powiedziane, podsyłam Ci trochę czasu w worku co byś się pokazała jeszcze nie tylko przed sama gwiazdką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna biżuteria :)
    Wspaniałych rodzinnych świąt oraz dużo inspiracji w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne cuda stworzyłaś super ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow :) przepiekne naszyjniki i kolczyki. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wróciłam, żeby raz jeszcze przyjrzeć się tym cudom :) Jestem niezmiennie zachwycona. Te z kluczem małym i dużym budzą moje pożądanie, Kasiu!
    Co u Ciebie? Odezwij się, bo zaczynam się martwić, czy wszystko u Ciebie jak trzeba!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słówko