Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 9 grudnia 2011

Wzorki Bożonarodzeniowe

Wpadłam tylko żeby wrzucić
Wam  wzorek, a właściwie to kilka, 
bo wiem jak wszystkie jesteśmy na nie łase.
Nie będę się rozpisywała-bo i po co,
skoro takie frykasy czekają.
Wzorek jest ze stronki Kreinik
Nie wiem jak przesłać na bloga coś co zapisane jest
w pdf i dlatego odsyłam na stronkę Kreinik,
jest tam tego troszeczkę.
Będziecie miały w czym wybierać.
Dodatkowo nigdy nie starzejący się konik
w niebieskiej wersji.
Wygrzebany gdzieś w necie.
A może aniołki? Proszę bardzo.
Również z nie zastąpionych netowskich zasobów.
I oczywiście nie może zabraknąć Mikołaja z tego samego źródła

A może komuś kokarda potrzebna? Również się znalazła.
I kilka wzorków na wykończenie Waszych
wspaniałych pomysłów.



A może troszeczkę nadmuchany ptaszek?
S'il vous plaît.
Ważne, że czapkę od Mikołaja ma.
I na koniec już...ŁOSIE.
A tak na marginesie w cudownym sklepie
Flo są do nabycia, za śmieszne pieniądze
rewelacyjne solniczki w kształcie łosia.
Oczywiście, że kupiłam
A może komuś kurczaczka???
U mnie w pracy na choince żółte kurczę wisi, hihi.
Kochane częstujcie się do woli.
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko
i życzę wiele frajdy z xxx.
Witam wszystkich nowych obserwatorów.
Kochane uciekam, czas goni a tyle jeszcze przede mną.
Jutro czekają mnie pierniki z moim Maxiem,
wg przepisu kochanej Madziki
Oj, będzie się działo, będzie.
Buziole

12 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo za wzorki, musze jeszcze zdażyc cos wyszyc przed świetami. Pozdrawiam i udanych wypieków zyczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, już widzę cudowności zrobione na podstawie tych wzorów :)
    a ja też mam pierniczenie zaplanowane na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki, wzorki sa sliczne, juz nawet kilka skopiowalam. I jakbym chciala je wyhaftowac do swiat ale chyba to niemozliwe.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Kasiu Cię serdecznie.Jak tam zdrówko? Paczuszki wysłane? Wzorki miodzio, może i ja się skuszę. Te solniczki widziałam jak byłyśmy umówione, są boskie. Cieplutko pozdrawiam:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wzorki, łośki i pitaszka już sobie zachomikowałam ^^

    Pozdrowienia i udanego opierniczania się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wzorki, muszę wyhaftować łosie, są takie wesołe:D Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tego wstawiłaś, niektóre mam, ale zachomikuję sobie te, których mi brak - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołki mi się podobają, a zwłaszcza napis NOEL. Dzięki za schematy.

    OdpowiedzUsuń
  10. nadmuchany ptaszek-słodziak:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ... I tyle ją widzieli ;)
    Super wzory , tyle że ja nie wyszywająca. Się napatrzę , napatrzę i ... pójdę pierniki piec .

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, tyle pięknych wzorów, a ja tkwię po uszy w piernikowych foremkach. W tym roku na pewno nie zdążę, ale w przyszłym na pewno chcę mieć krzyżykowy świąteczny obrus. Chyba zacznę po nowym roku, żeby zdążyć na kolejne Boże Narodzenie!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słówko