Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Raz Wielkanoc raz Walentynki

Skoro była już prawie Wielkanoc 
to może wróćmy do czegoś 
znacznie bliższego w czasie.
Walentynki,
przez jednych tak kochane,
przez drugich wyśmiewane i 
nazywane następnym amerykańskim
wymysłem.
Ale każdy chce byc kochany,
chce wiedzieć, że jest tym najważniejszym, 
jedynym człowiekiem na świecie.
A cóż jak nie serce odzwierciedla 
nasze pragnienia, uczucia.





 Ale nie myślcie sobie, że jaja poszły w zapomnienie.
Otóż, co bardzo dziwne jak na mnie,
udało mi się je wszystkie wykończyć, tzn. skończyć.
Jak zwał tak zwał, praca 
dobiegła końca. Przynajmniej tych jaj.
Uwaga, spora ilość zdjęć.




 






















Nie mam nerwów na układanie tych zdjęć.
Za dużo czasu zabiera kombinowanie jak by ułożyć je
obok siebie. Czy ktoś ma na to sposób???
Ja się poddaję.
Z mojego chorowanie jest jeden pożytek przynajmniej-
haftuję.
Tego ja nawet się nie spodziewałam.
Dobrego dnia Wam życzę.

34 komentarze:

  1. Serce jest cudne...też muszę pomyśleć o Walentynkach...pozdrawiam Cię cieplutko...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to walentynki czy Wielkanoc hafty w Twoim wykonaniu to majstersztyk! Piękne, piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne !!!! I chyba tylko taki pożytek z choroby ale mimo wszystko dużo zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serca cud miód jedno piękniejsze od drugiego - wykonanie mistrzowskie jak zwykle spod twych łapek Kasiu zdrowiej kochana - a takie układanie to się kolaż nazywa ale ja bym wszystkie poukładał jedno obok drugiego tak jak ty zrobiłaś ale tak centralnie do samego środeczka też by wyszło coś fajnego znaczy kolo jajeczne buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Patrzę, podziwiam i nie mogę się nasycić tymi pięknościami!:)
    Zdrowia życzę, choć widać, że choroba Ci "służy";)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko przepiękne !!!
    Produkcja jajeczek imponująca !!!
    Każde urocze !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne:) Bardzo ciekawie wyglądają te lniane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, misterne hafty, cudne te motywy różane :) Najbardziej podoba mi się serce z bordowymi różami i jajeczko z jedenastoma różyczkami :)
    Pozdrówko, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te twoje serca , uwielbiam patrzeć na twoje hafciki , jajeczka też niebawem się przydadzą. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne hafty. Szkoda, że ja nie mam cierpliwości do takiej misternej roboty.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką walentynek. Drażni mnie ich kiczowata otoczka. Ale Twoje cuda mnie zachwycają. Jajka są wspaniałe, świetnie opanowałaś ścieg
    Kluseczkowy:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja tam nic przeciwko temu swiętu nie mam , szczególnie kiedy dostane od Ciebie takie serducho ;) a jajaca sa nieziemskie , pewnie kolejka sie po nie ustawia !Buziaczek z języczkiem .

    OdpowiedzUsuń
  13. Kajka, ja Cię uduszę! Człowiek na chwilę gdzieś wyjedzie, a tu takie ...jaja!
    Cudne!
    Buziaki:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaja cudne :))Zdrówka życzę ja też w łóżku ale szydełkuję:)
    Kaju ja kupuję w Wycinance dodatki do kartek i potem embosing stosuje/ tusz,puder,nagrzewnica/efekt niesamiwity w realu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ta rameczka świeci pustkami.....Ładne te Twoje hafty, szczególnie na lnie.....Pozdrawiam pa.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jakie cuda! Te jajeczka haftowane są nieziemsko piękne! Ciekawa jestem wielkanocnych aranżacji z nimi w roli głównej!
    Piękne święta zapowiadają się u Ciebie!


    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jakie cuda! Te jajeczka haftowane są nieziemsko piękne! Ciekawa jestem wielkanocnych aranżacji z nimi w roli głównej!
    Piękne święta zapowiadają się u Ciebie!


    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne serduszko♥ w cudnej rameczce! a jajeczka haftowane są rewelacyjne!!!! napatrzeć się nie mogę...cudeńka♥!♥!
    ps. jeśli chodzi o Twoje pytanie odnośnie rameczek to ja je kupuję w Pepco, niekiedy w kwiaciarni, na allegro i w ciucholandzie jak ta z koroną☺
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam prośbę. Czy mogłabyś pokazać na zbliżeniach te Twoje cudnej urody hafciki ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te jaja, naprawdę!
    Z chorowania czasami wynika coś dobrego, ja własnie na L4 i co innego mogę robić, niż szyć?;)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że u Ciebie już dawno po chorobie.
    Usciski:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje hafty są naprawdę piękne i wyjątkowe - musisz mieć dużo cierpliwości - pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderfull! I love the red rose!
    Elisabetta

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne serduszka i śliczne jajka (moje faworytki to te lniane :D)

    OdpowiedzUsuń
  25. no takich jaj to ja jeszcze nie widziałam :) piękna robota !! pozdrawiam i witam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Cie serdecznie w gronie moich obserwatorów, rewanżuję się tym sam - i nie dlatego,że grzeczność,że etykieta...lecz dlatego,że TWORZYSZ piękne i przepiękne rzeczy. Życzę Ci wielu wyzwań inspiracji. Z wielką przyjemnością będę odwiedzała Twój blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. I don't know Polish and I appropriately can't comment about the contents, but I can say that your hearts and eggs are so beautiful!!! You are wonderful!!
    Hugs
    erba

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej to od Ciebie były te cudeńka dla Mikołaja... nie mogła sie napatrzeć na te maleńkie cuda.
    Po prostu klejnociki.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej to od Ciebie były te cudeńka dla Mikołaja... nie mogła sie napatrzeć na te maleńkie cuda.
    Po prostu klejnociki.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słówko