Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2013

Ogłaszam wyniki

Musicie mi uwierzyć, że wszystko
odbyło się sprawiedliwie
i bez żadnych machloj.
Nie mam sesji zdjęciowej z wyboru laureatki,
ponieważ wszystko odbyło się
w expresowym tempie.
Fotograf zmył się nie wiadomo gdzie i po co.
Więc...
literkę w ramce wygrała...
Gratuluję bardzo, bardzo i proszę na maila
o przesłanie adresu i info jaką literkę mam zrobić.
Postanowiłam jednak, że poleci
do jeszcze jednej duszyczki
pocieszajkowe co nie co.
Wypadło na...
Jeszcze raz gratuluję i proszę o tydzień
na realizację.

Nie będę ściemniała, że świątecznie u mnie, bo...nie.
Wciąż coś dla moich rodziców działam ale
zupełnie nie świątecznie.
Poleciały z okazji zbliżających się ich urodzin
monogramy, tylko w innych ramkach.
Musiałam się dostosować do tego
co już mają.




Dzięki Candy poznałam kilka blogów,
których właścicielki robią niesamowite rzeczy.
Nawet nie macie pojęcia jaka jestem dumna,
że co raz więcej dziewczyn
kupuje tforki wykonane przez nasze koleżanki.
Taki prezent jest czymś nietuzinkowym,
zrobionym od serca i z sercem.
Kochane, witam nowych gości w moich skromnych progach,
a Lucy i Tinie jeszcze raz
GRATULUJĘ.
Dziękuję z całego serca za życzenia, które dzisiaj pod postem Candy
napisały mi Chranna i Maria z mój mały art świat.
Za chęć napisania i pamięć.
Moja Kassandrula wczoraj cały dzień piełka
mi do pracy ciasta. Uwierzcie...pychota.
Na koniec wszystko pięknie spakowała.
Do tego upiekła mięso kilka dni cześniej peklowane,
cudownie doprawione. Kiedy przyszłam do pracy
każda rzecz była w oddzielnych pojemniczkach
zapakowana. Obiadek też.
Ach...mam jednak niesamowita córkę. 
Cudownego tygodnia Wam życzę.
Paaaaaaaaaaaa

36 komentarzy:

  1. Gratualcje dla dziewczyn a Tobie wielkie dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom! Wzdycham z wielką zazdrością i dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i serdecznie dziękuje za zorganizowanie zabawy :) Pozdrawia cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, zapomniałam: moc najserdeczniejszych życzeń z okazji imienin!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranym , dziękuję z za miłą zabawę , a tobie życzę wszystkiego co najlepsze ,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn:) Nie będę ukrywać, że zazdroszczę im okrutnie;)
    Tobie wszystkiego, co najlepsze w dniu imienin!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje , dzięki za miłą zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak ! Ja się tak nie bawię buuu ... Miałyśmy ponoć ubić interes ! A tu co !? Nagroda przeleciała mi kolo nosa ! I myslisz moze ze Ci podaruję te monogramy ! Ha ha nie ma mowy , candy nie candy ja tez taki chcę.!
    No ale zwyciężczyniom gratuluję. Mialyscie farta .

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym i obdarowanym dziewczynom a tobie Kasiu dziękuję za wspaniałą zabawę i jeszcze raz serce drogie wszystkiego najlepszego buziaki wielkie ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałując bardzo, że mi się nie poszczęściło, gratuluję Lucy i Justynie :) A Tobie Kasiu, dziękuje pięknie za możliwość uczestniczenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wierzę:)))))))) ale się cieszę:))))))))))
    dziękuję za drugie losowanie:)))))) no i wpraszam się na ciacho, a co, wszystkiego naj, naj, naj, niech się spełnią marzenia! I buziaki od dzieciaków, ciacho pyyyyyycha!!!!
    dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczęściarom, przy okazji składam życzenia imieninowe, dużo zdrowia i nieustającej weny twórczej:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom, Tobie dziękuję, wierząc mocno, że kiedyś mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczynom gratuluję a Tobie dziękuję za zabawę!:)
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam moc najserdeczniejszych życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam dwa razy czy to na pewno ja:
    WYGRAŁAM CANDY:)))))))))))
    Cieszę się BARDZO BARDZO :))))))
    To moje pierwsze wygrane Candy i ta piękna literka przyleci do mnie:)))
    Dziękuję za miłą zabawę:)))
    W dniu Twoich imienin przesyłam Ci moc najserdeczniejszych życzeń, spełnienia marzeń nawet tych najskrytszych Lucy

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję szczęściarkom:))piękne nagrody:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn no i
    dzięki za zabawę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje dla szczęściar:)
    dziękuję za zabawę i najlepsze życzenia imieninowej, niech Ci się spełniają wszelkie marzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla dziewczyn.
    Dla Ciebie najcieplejsze życzenia.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranych !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,
    Gratuluję Zwyciężczyniom, a Tobie dziękuję za zabawę.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Lucy i Tiny.
    Serdeczne życzenia imieninowe - zdrowia, szczęścia, miłości i tylko słonecznych dni.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej! Tobie zaś życzę dużo zdrówka,spełnienia marzeń i weny twórczej abyśmy mogły cieszyć oko Twoimi pięknymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana nie wypożyczasz czasami córki??? ;>
    Skarb masz w domku, najprawdziwszy, ucałuj ją od blogowej cioci :***

    Dziewczynom z serca gratuluję!
    Nio i nie zazdraszczam..taka jestem..........;DD, ot co....;)
    A tak serio, to zzieleniałabym z zazdrości ale mam już swoje monogramki, sercem Kajkusiowym robione, więc najcudniejsze na świecie!
    DZIĘKUJĘ Ci kochana!!!!!!!!!!!!!!
    Sama wiesz jak :*******

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje dla dziewczyn i przesyłam moc gorących życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale się dziewczyny cieszą :)))
    Buziaki, Kajeczko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla Dziewczyn! Tobie dziękuje za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie dziękuję za przednią zabawę

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje , jaka szkoda, że to nie mnie wylosowałaś;)
    Pozdrawiam i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasia, cudne te Twoje hafciki. Jak się przyglądam monogramowi od Ciebie, nie mogę nie westchnąć. Jak Ty to robisz. Próbowałam, kupiłam nawet tę książkę, ale nie idzie. Poza tym te kolory nici! Dla mnie jesteś debest!!! Dzięki za zabawę. Gratuluję dziewczynom i myślę, że będą miały wiele radości z Twojego prezentu. Ja to wiem. O Kassandrze nieraz myślę:) Piękna dziewczyna! Pozdrawiam najgoręcej. Napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje .....Cuda wygrałyście....Pa....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słówko